Dag 1: Topfit na Blue Lagoon

2 mei 2018 - Reykjavík, IJsland

Na eerst een trein van Remon die opeens niet meer reed, een vliegtuig dat een uur te laat vertrok toch nog om 14:00 uur (lokale tijd) aangekomen in IJsland. In totaal was het 2,5 uur vliegen. Voor een low-budget vliegtuigmaatschappij was het een goed vliegtuig. Wij hebben nog nooit zo veel beenruimte gehad! Na de huurauto te hebben opgehaald zijn we naar de Blue Lagoon gereden. Na een halfuurtje rijden waren we er al en konden we genieten van een lekker warm bad van 38-40 graden Celcius. Het was lekker rustig en toen we aankwamen scheen de zon. Niet snel daarna begon het hard te sneeuwen, maar daar merk je niet zo veel van zolang je maar onder water blijft. En daarna scheen gewoon de zon weer. Onze huid is weer al herboren door dat ‘moddermasker’. Na 2,5 uur poedelen zijn we via een omweg naar Reykjavik gereden. Daar pizza gegeten en morgen gaan we echt aan onze reis beginnen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jeroen:
    3 mei 2018
    ziet er goed uit mannen. mooie omgeving gelijk ook. geniet!!
  2. Janske:
    3 mei 2018
    O Wat prachtig daar! Ziet er al meteen heel ontspannen uit.
  3. Janske:
    3 mei 2018
    Wat prachtig! Is dat een kerk? Lijkt wel uit frozen. En wat heerlijk dat bad. De stemming zit er al meteen goed in zo te zien
  4. Yvonne:
    Too mannen. Meteen genieten! Wat zien jullie er prachtig uit met die maskers 😆
  5. Ellie:
    3 mei 2018
    Wat is de temperstuur? mooi om jullie zo te zien poedelen.
  6. Leen:
    3 mei 2018
    ge niet van het wat je ruziet

gr leen
  7. Kees en Truus spierenburg:
    3 mei 2018
    Ik kan zien dat je er al knapper op wordt😀
    Wat heerlijk zo,n warm bad
  8. Marijke:
    3 mei 2018
    Ziet er aantrekkelijk uit met die witte koppies. Jullie genieten is duidelijk begonnen!! Vooral doorgaan met deze quality-time!!
  9. Tynie van den heuvel:
    3 mei 2018
    Groetjes van je lieve vrouwtje, lekker genieten,
    Truus en ik drinken ff bakkie.
  10. Corrie:
    4 mei 2018
    Hoi mannen geniet van al het moois wat je tegen komt dit ziet er al lekker uit.